Известие

Collapse
No announcement yet.

Търся си кола,моля помогнете ми с избора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ivansirakoff
    ..... че на 1.8 са доста по-скъсени скоростите, отколкото на 2.0 мотора. 2.0 прави 200 и отгоре км/ч, а с 1.8 май 180 и вече си в червеното
    Т'ва на 4-та ли
    Аз с моята не съм вдигал 180 км/ч ама съм сигурен,че ще има още до "червеното" А иначе скоростите верно са си доста къси
    155 1.8 8v TS & FZR 600

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Mury
      Бе и аз така си мислех,ма по ВИН излиза 1745 кубика което си е чисто 1.7
      1.8 T.Spark (140 Hp)
      Объем двигателя 1747 см3
      Количество клапанов на цилиндр 4

      ето каде е ключа а виш по надолу
      1.7 T.S. (167.A4D,167.A4H) (115 Hp
      Объем двигателя 1731 см3

      и както казва италянците са пълни ламери( на ламята мъжкото) с 10CC двигателя е по голям и го водат 1.8
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #33
        Ами моята е -AR67105 - 1749 кубика- Поне това намерих в репеър менюъла.

        По ВИН:
        Engine Stamp: AR67105
        Version Code: 167A4H



        При 16ките кубатурите са леко по различни за 1.8
        Не че е много фатално де.


        А това е специално за Мъро - за 16 в двигателите.
        Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
        ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

        Comment


        • #34
          Орлине за теб .
          И забелязвам нещо много интересно - ревизия на двигателя -

          Engine Stamp: AR67105
          Version Code: 167A4H

          Се слага според тази таблица за '95 моделите.
          А моята кочинка е 93. Баси и купона.
          Пълна ламерщина а?

          Ето какво ми излиза по ВИН:

          Catalogue: U5 | 155 ASPIRATO (1992-1996)
          MVS: 167.056.0(0) | T.SPARK 1.7 MEDIA'93
          Engine Stamp: AR67105
          Version Code: 167A4H
          Version: V1 | MEDIUM
          Engine Version: M1 | 1.7 T.S.
          Interior: 366 | TESSUTO GRIGIO QUADRETTATO
          Vehicle No: 00056120
          Engine No: 0001121
          Prod. date: 1993-03
          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от VFTI
            Mury.. За ламбдата... При 16в си трябва номер и прочие та трябва да се цакат кинти....8в в това отношение не е претенциозен и ламбда сонда от 70лв. става (МагнетМарели..е поне за сега 4300км работи)(чукам здраво на дърво)...


            За дебитомера вярно, че на 8в е много скъп, НО съм чувал че МНОГО много рядко може да замине-всъщност незнам конкретен случай...може би яко някой е слагал газ..нз.. Докато при 16в Дебитомер и ламбда са неща, които ще се сменят още в първите 5-10 000км...Напълно съм сигурен, та нека DJ да го има предвид :P Това са си още 800лв.-900лв!!

            И на мен ми се кара 16в, но всеки се простира според чергата си
            чшш алоууу навъртял съм 80000 и нито дебитомер нито ламбда съм сменил
            недеи с лошо , сменил съм ремаци ролки съедидител , лагер на климатика , една скоротна кутия лагери и амортесиори - всичко за 5 години
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от pr_00f
              Орлине за теб .
              И забелязвам нещо много интересно - ревизия на двигателя -

              Engine Stamp: AR67105
              Version Code: 167A4H

              Се слага според тази таблица за '95 моделите.
              А моята кочинка е 93. Баси и купона.
              Пълна ламерщина а?

              Ето какво ми излиза по ВИН:

              Catalogue: U5 | 155 ASPIRATO (1992-1996)
              MVS: 167.056.0(0) | T.SPARK 1.7 MEDIA'93
              Engine Stamp: AR67105
              Version Code: 167A4H
              Version: V1 | MEDIUM
              Engine Version: M1 | 1.7 T.S.
              Interior: 366 | TESSUTO GRIGIO QUADRETTATO
              Vehicle No: 00056120
              Engine No: 0001121
              Prod. date: 1993-03
              еее не отказвам се от тия италянци според мене и те незнаят какво излиза с колко кубика е
              и сигурна нема 1 с една еднаква
              според схемата твоята е 1.8
              Volvo S80 2.0 T5 180hp
              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

              Comment


              • #37
                Не бе - гледай 2-рата схема 1.7 си излиза
                ама
                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от WhitePower
                  Първоначално публикувано от VFTI
                  Mury.. За ламбдата... При 16в си трябва номер и прочие та трябва да се цакат кинти....8в в това отношение не е претенциозен и ламбда сонда от 70лв. става (МагнетМарели..е поне за сега 4300км работи)(чукам здраво на дърво)...


                  За дебитомера вярно, че на 8в е много скъп, НО съм чувал че МНОГО много рядко може да замине-всъщност незнам конкретен случай...може би яко някой е слагал газ..нз.. Докато при 16в Дебитомер и ламбда са неща, които ще се сменят още в първите 5-10 000км...Напълно съм сигурен, та нека DJ да го има предвид :P Това са си още 800лв.-900лв!!

                  И на мен ми се кара 16в, но всеки се простира според чергата си
                  чшш алоууу навъртял съм 80000 и нито дебитомер нито ламбда съм сменил
                  недеи с лошо , сменил съм ремаци ролки съедидител , лагер на климатика , една скоротна кутия лагери и амортесиори - всичко за 5 години

                  чшш алоууу не мисля, че е израз, който е правилен когато се води една съвсем спокойна дискусия + това
                  съм достатъчно голям и интелегентен за да получавам един нормален отговор! А не такава простащина

                  Много се радвам за твоята алфа, но я следя от много отдавна и съм наясно, че ти създава малко ядове...Виж 95% от останалите коли от този клас които се внасят са точно обратно на твоята и си имат много проблеми....За това и съм толкова сигурен, че в близките 15 000км ще му се наложи ламбда и дебитомер.....
                  Все пак на всеки е ясно, че на алфите ламбдите са си консуматив от край време и това няма кой да го отрече!!!

                  Ако мислиш, че греша веднага давам 3 примера за 96г+ 155ци. алфи които са перфектни, но им се смениха ламбди и дебитомер...

                  Както казах, всеки знае покупателните си възможности и се съобразява с това...Нека поне сме информирани.
                  Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                  exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                  ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                  ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                  by RUBIG service

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от VFTI
                    Първоначално публикувано от WhitePower
                    Първоначално публикувано от VFTI
                    Mury.. За ламбдата... При 16в си трябва номер и прочие та трябва да се цакат кинти....8в в това отношение не е претенциозен и ламбда сонда от 70лв. става (МагнетМарели..е поне за сега 4300км работи)(чукам здраво на дърво)...


                    За дебитомера вярно, че на 8в е много скъп, НО съм чувал че МНОГО много рядко може да замине-всъщност незнам конкретен случай...може би яко някой е слагал газ..нз.. Докато при 16в Дебитомер и ламбда са неща, които ще се сменят още в първите 5-10 000км...Напълно съм сигурен, та нека DJ да го има предвид :P Това са си още 800лв.-900лв!!

                    И на мен ми се кара 16в, но всеки се простира според чергата си
                    чшш алоууу навъртял съм 80000 и нито дебитомер нито ламбда съм сменил
                    недеи с лошо , сменил съм ремаци ролки съедидител , лагер на климатика , една скоротна кутия лагери и амортесиори - всичко за 5 години

                    чшш алоууу не мисля, че е израз, който е правилен когато се води една съвсем спокойна дискусия + това
                    съм достатъчно голям и интелегентен за да получавам един нормален отговор! А не такава простащина

                    Много се радвам за твоята алфа, но я следя от много отдавна и съм наясно, че ти създава малко ядове...Виж 95% от останалите коли от този клас които се внасят са точно обратно на твоята и си имат много проблеми....За това и съм толкова сигурен, че в близките 15 000км ще му се наложи ламбда и дебитомер.....
                    Все пак на всеки е ясно, че на алфите ламбдите са си консуматив от край време и това няма кой да го отрече!!!

                    Ако мислиш, че греша веднага давам 3 примера за 96г+ 155ци. алфи които са перфектни, но им се смениха ламбди и дебитомер...

                    Както казах, всеки знае покупателните си възможности и се съобразява с това...Нека поне сме информирани.
                    това чшш алоуу е в рамките на шегата и добрия тон , не се пали
                    навлсякаде пише че са консумативи , е да ама аз не съм ги сменил
                    както казвам кола и жена взимаш и поссле разбираш какво си взел
                    но смея да твърдя че 16В е по модерния и по надежден по бърз мотор, който е малко по скъп за подръжка но пък си заслужава удоволсвието
                    Volvo S80 2.0 T5 180hp
                    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                    Comment


                    • #40
                      Напълно подкрепям WhitePower .За 30000 км. на моята 155 2.0 16 V сам сменял само масла и филтри.Всичко зависи на каква кола ще попаднеш!А разликата във вървенето на 8V и 16V e чувствителна в полза на втората!
                      sigpicAlfa Romeo 155 2.5 TD 96год.VM 31B,155 2.0 16V 96 год и Fiat Tipo 1.6 IE 95 год.

                      Comment


                      • #41
                        Mury.. За ламбдата... При 16в си трябва номер и прочие та трябва да се цакат кинти....8в в това отношение не е претенциозен и ламбда сонда от 70лв. става (МагнетМарели..е поне за сега 4300км работи)(чукам здраво на дърво)...
                        Да бе и аз бях с такава сонда ама Денсо и изкара точно няма и година а колкото до дебитомера,аз лично съм виждал доста прецакани такива,на тях проблема им е главно в пистите и писеца
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment

                        Working...
                        X